8 de febrer del 2018

2ª Edició de Ximo Potter i el col·leccionista de mòbils


Ximo Potter i el col·leccionista de mòbils, de Vicent Sanhermelando il·lustrat per Núria Feijoó ha arribat a la segona edició!
No oblideu el meu nom. Joaquim Peris no, el nom artístic: Ximo Potter. Sense dubte, el pròxim actor revelació, protagonista de la sèrie televisiva que prepara mon pare. El meu personatge és un heroi soluciona-conflictes i a vegades malinterprete les coses. Fou així com els meus amics i jo vam conèixer el col·leccionista de mòbils, un savi immigrant responsable d'una missió secreta de la qual, no vos vaig a parlar ara...
A la pàgina del llibre podreu trobar alguna cosa més sobre aquest intrigant personatge: començar a llegir el llibre, veure vídeos de l'autor i, fins i tot, una guia didàctica i un joc interactiu en jclic.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada