8 de maig del 2026

Cartografies. Conversa amb Rosa Mascarell a Picanya


Picanya al mes de maig s'ompli d'actes literaris. Presentacions, tertúlies, xerrades… És la 17a edició del Maig Literari i és una cita consolidada.

El dijous 14 de maig a les 18:30h el Centre Cultural acollirà una conversa al voltant de Cartografies amb Rosa Mascarell Dauder, l'autora, i l'acompanyaran Xelo Sánchez Vivó (presidenta de l’Associació Dones de Picanya) i Núria Sendra Marco (editora d'Edicions del Bullent).

Cartografies és un assaig filosòfic que utilitza el pensament de filòsofs de referència –aquells que conformen el corpus dels clàssics–, per a bastir una reflexió l’objectiu de la qual és aprendre a viure amb plenitud. Rosa Mascarell ha viscut un periple vital intens, vivències molt negatives i altres enormement positives i posa a disposició dels lectors les idees que l’han ajudat a ella a assolir l’equilibri interior. Per a fer-ho se serveix d'una combinació impura d'estils i gèneres dits menors, com ara l'epístola, el dietari o la confessió i els mescla en una simfonia caòtica alhora que orientada. Les seues lectures ens permeten anar fullejant el món al complet de la mateixa manera que recorreríem els llibres i cadascun d’aquests podria esdevenir un mapa de ruta per a construir la nostra cartografia personal.

L'acte és d'accés lliure fins completar l'aforament.

En aquest enllaç pots trobar més informació sobre Cartografieshttps://www.bullent.net/libro/3335-cartografies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada