3 de febrer del 2026

El Porrat de Potries


El cap de setmana del 6 al 8 de febrer podràs trobar Edicions del Bullent al Porrat de sant Blai de Potries. Aquesta festa declarada Bé Immaterial de Rellevància Local i Festa d'Interés Turístic Provincial data del segle XVII. Allí podràs trobar moltes més activitats, a més de la Fira gastronòmica i artesana, com la Ruta de l'aigua teatralitzada: "La concòrdia de l'aigua" (cal inscripció prèvia) o actuacions gratuïtes de Dani Miquel, Batecs o Choriza May.

Pots consultar el programar sencer ací.




A més, el dissabte de vesprada tindràs l'oportunitat d'endur-te el llibre Cartografies dedicat per la seua autora Rosa Mascarell Dauder. En Cartografies Mascarell reflexiona sobre el procés que ella ha seguit per a assolir l'equilibri interior, després d'unes vivències terriblement negatives i el seu pas per cases (i biblioteques) d'amistats que la van acollir. Va guanyar el Premi Josep Vicent Marqués d'assaig, dins els premis Ciutat de València.





I el diumenge, tindrem al porrat de Potries a l'escriptora Ester Vizcarra, amb la novel·la d'un artista alcoià dels anys 60 del segle passat enamorat de l’expressionisme abstracte  La cadira de l'artista indòmit, o la novel·la juvenil d’aventures greenpunk, que reivindica la biodiversitat i els drets dels animals Amaga't dels drons, entre altres.

No perdes l'oportunitat de conéixer l'autora i aconseguir el seu llibre signat!