"Si escrius Cèlia…", de Lliris Picó es presenta a Castelló, el poble que va premiar, motivant-ne la publicació. Serà el divendres 16 de maig a les 19:30h. a l'edifici de la Inmavi de Castelló (La Ribera).
Acompanyaran l'autora, Lliris Picó, el regidor de cultura Richard Garrigues i l'editora Núria Sendra.
"Si escrius Cèlia…" ja ha inspirat Marian Díez Picó a esciure un article "La finestra indiscreta" a La Veu sobre el veïnat i sobre com llegir-la el dia de l'apagó la va mantindre del tot allunyada de l'ansietat. En l'acte de Castelló de ben segur que també matenim allunyada l'ansietat i propera la conversa i la convivència.
"Si escrius Cèlia…" és un homenatge a les dones d’ara i a les d’abans, a les mares, a les filles, a les veïnes, a les que són un pilar fonamental de la família i a les que enfronten la vida soles. Les protagonistes reflexionen sobre l’amor, sobre l’acceptació de la vida i del devenir del pas del temps i de la mort, on la creació literària adquireix un pes fonamental i determina la manera de viure de les dues narradores.
Ha guanyat el 66è Premi Soleri Estruch.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada