25 de març del 2013

D'excursió amb Eli Llorens a la Font Amarga per trobar un assassí

Al Col·legi Hernández de Castelló han rebut una carta de la protagonista d'El balneari dels àngels, diu així:


<
Soc Cristina Martí i necessite la vostra ajuda!
He rebut aquesta nota anònima, i com voreu, m'indica les pistes per poder resoldre l’assassinat d'”El balneari dels àngels”. Malauradament, ens aquests moments estic treballant en altre cas i no puc acudir a Castelló.  Així és que necessite que em localitzeu “in situ” els elements que apareixen a la nota anònima i que els dibuixeu en un plànol per a que el meu equip i jo ho puguem trobar tot amb la major rapidesa possible!
També necessite que ubiqueu el balneari al plànol per saber a quina distància està de les nostres pistes.
Ànim! El temps és or!!
No devem deixar que l’assassí s´escape!

Compte amb vosaltres!

 Cris.>>


Així que se'n van el dia 27 a La Font Amarga amb l'autora del llibre, Eli Llorens. Així ens ho conta ella:

"El proper dimecres 27, els xicots i xicotes del Col·legi Hernández i jo anem a la Font Amarga! A gaudir de la grandesa de la natura i descobrir com El Castellet, La Font, Santanna, el limonium... tot! Tot, està al nostre abast!
Allí omplirem bona cosa els pulmons d'aire pur mentre llegim pessics d'"El balneari dels àngels" a l'ombra d'un pi.
Vos convide a tots i a totes a repetir l´experiència pel vostre compte!
El dia que vulgueu! A l´hora que estimeu! Tot estarà allí preparat i enllestit per a vosaltres!
Paraula de Castellonera que paga la pena anar!
Vinga! Animeu-vos!!
"


Ja sabeu...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada