1 de gener del 2015

Ximo Potter i el col·leccionista de mòbils. Novetat +10 anys


Amb l'any 2015 neix una nova figura... Ximo Potter. Obre les pàgines al món una divertidíssima història, contada pel propi protagonista recomanada per a lectors a partir de 10 anys.

Ximo Potter i el col·leccionista de mòbils, de Vicent Sanhermelando i il·lustracions de Núria Feijoó.

El pare de Ximo ha perdut la feina a una empresa d'audiovisuals per cosa de la crisi i ell té una habilitat especial per posar-se en embolics, així presenta el llibre:

No oblideu el meu nom. Joaquim Peris no, el nom artístic: Ximo Potter. Sense dubte, el pròxim actor revelació, protagonista de la sèrie televisiva que prepara mon pare. El meu personatge és un heroi solucionaconflictes i a vegades malinterprete les coses. Fou així com els meus amics i jo vam conéixer el col·leccionista de mòbils, un savi immigrant responsable d'una missió secreta de la qual, no vos vaig a parlar ara...

Vicent Sanhermelando Bellver (Alboraia, 1957) és llicenciat en Psicologia i treballa en un centre educatiu com a orientador escolar i professor. Ha publicat vàries novel·les juvenils, com ara, Esperant la lluna plena, Premi Fundació Bancaixa 2013. Ximo Potter i el col·leccionista de mòbils és la seua primera obra adreçada al públic infantil.

Núria Feijoó (Barcelona, 1973) és arquitecta i il·lustradora. Ha fet ja uns quants llibres, que han anat poblant el seu cap de personatges interessants i meravellosos paisatges a color.

Podeu llegir les primeres pàgines ací:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada