26 de maig del 2020

Joc de Passaparaula amb la novel·la "Vaig fer la maleta un dia de juny"



Alumnes de l'IES El Puig han fet aquesta activitat tan engrescadora: elaborar un joc de "Passaparaula" amb la novel·la de Cinta Arasa "Vaig fer la maleta un dia de juny"

Consisteix en fer una pregunta sobre el llibre que comenci o contingui cadascuna de les lletres de l'abecedari. d'aquesta manera, després es podrà jugar al conegut joc utilitzant aquesta base.

Moltes gràcies Mireia Blanco, Abril Gayan, Àngela Devis; Rubén Aceituno, Mar Albiol, Laura Ribelles i Siena Bazán, Alejandro Garcia, Ricardo Martín alumnes de 4t ESO A!

Es poden descarregar les tres rodes del joc en pdf a la fitxa del llibre: https://bullent.net/libro/3168-Vaig_fer_la_maleta_un_dia_de_juny


Sinopsi de "Vaig fer la maleta un dia de juny", de Cinta Arasa:
Som al juny del 1909. Barcelona cremarà d'aquí poques setmanes, però ningú no ho intueix. L'Eulàlia, una adolescent de bona família, està convençuda que la vida de veritat només es llegeix als llibres. Acompanyarà el seu pare en un viatge de negocis al nord d'Anglaterra com a intèrpret. Fa la maleta a casa seva i no s'imagina que tardarà molt de temps a desfer-la, si és que la pot desfer mai. En el viatge descobrirà les condicions de vida dels obrers. L'Oliver, poc més gran que ella, li ensenyarà què vol dir treballar a una fàbrica... i que la vida de veritat també es pot viure.

"Vaig fer la maleta un dia de juny" va guanyar el Premi Enric Valor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada