3 de març del 2017

2a edició de Moisés, estigues quiet, de Lliris Picó


-Aquest Moisés es mou tant, que sembla que en siguen dos! ...No, espera, en són dos!!

Ha arribat la segona edició de Moisés, estigues quiet, de Lliris Picó.

Ens alegra molt que la gent se l'estime tant, que en pocs mesos ha guanyat el Premi Enric Valor, el Premi de la crítica de l'AELC Millor llibre juvenil i també el premi millor de tots: el dels lectors devorant la primera edició com si d'una de les seves receptes es tractés.

Al llibre, Moisés ens parla del que li passa en primera persona:

Sóc Moisés i en aquest llibre us explique coses meues. Una d'elles és que sóc hiperactiu. Des dels 5 anys hem visitat un grapat de metges i psicòlegs fins que vaig ser diagnosticat i etiquetat, com els paquets de pasta. "Moisés estigues quiet", "Moisés para un moment", "Moisés deixa cada cosa al seu lloc"... No, si jo ho entenc: tant de moviment treu de polleguera a qualsevol. De fet m'altera a mi mateix. Però què voleu que faça! També sóc adoptat i m'enamore i m'equivoque i hi ha qui em té mania, però també m'estimen molt... Tots som així de diferents als quinze anys?

En el següent vídeo Lliris Picó ens en feia cinc cèntims en 2 minutets i a la pàgina del llibre hi ha més coses, com les primeres pàgines, la proposta didàctica...
http://www.bullent.net/libro/3181-Moises_estigues_quiet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada