27 d’agost del 2013

El papalló pintor, de Mercé Viana, a tot color!


El papalló pintor, de Mercé Viana i il·lustracions de Marieta Pijoan és el primer llibre de la col·lecció Estrella de mar. Aquest papalló amb determinació i amb lletra rimada ompli de color alhora que d'alegria per allà on va.

El personatge principal del conte, Josep, un papalló original i de gran riquesa, mitjançant l’humor, i amb frases rimades, transmet als lectors una visió optimista de la vida.

I l'alegria és molt poderosa. Tant, que anys després el nostre pintor decidit ha aconseguit acolorir el seu propi conte.

Ací us deixem la imatge d'un fragment:



Mercé Viana, és una escriptora de literatura infantil molt reconeguda, ha rebut més de deu premis i ha publicat moltíssims llibres. Però ella es presenta i ens presenta El papalló pintor d'una manera ben senzilla: "Em diuen Mercè i vaig nàixer a Alfafar, un poble de l’Horta. M’agrada anar al camp i sentir els perfums de les plantes. Un dia en què em vaig quedar quasi adormida sota un arbre, vaig notar una cosa estranya per la cara, vaig obrir els ulls i... Allí estava!, tot just a la punta del nas, hi havia un papalló que em pintava rodolins verds a la galta."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada