14 de juny del 2024

A València, "Les papallones del kebab", de Lliris Picó

 


La llibreria Fan Set acollirà la presentació del darrer llibre de Lliris Picó –i darrer Premi Enric Valor–  Les papallones del kebab.

Serà al Centre Octubre (c/ St Ferran, 12) el proper divendres 21 de juny, a les 18,30h i acompanyaran a l'autora Josep Antoni Fluixà i Carmen Pardo.

Les papallones del kebab és una una novel·la realista, actual, la narradora és filla de pare d'origen egipci i mare valenciana i té una germana bessona, tot i que no s'assemblen gens: 
«Layla és la meua germana bessona; tot i que ningú no ho diria, que som bessones. Ella és igualeta que mon pare: bruna amb els cabells llisos i negres, negres i els ulls verds. Per això ell li va triar el nom. Jo m'assemble més a ma mare: rossa, de pell blanquinosa, cabells arrissats i ulls marrons. Ben normals. Per això el meu nom és Akila. Significa «intel·ligent». Tota la vida que m'ho repeteixen, això del significat, com si fora una gran cosa, però jo no puc deixar de pensar que la meua germana és la "guapa", la nit estrelada, i jo... la "llesta"».

A la coberta, de Jose Fonollosa, ja es veu que les relacions entre els personatges tenen també molta importància. I la idea dels diners fàcil i el que comporten…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada